Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Oι Τυμπανοκρουσίες της Ελληνικής Διπλωματίας



Η επικοινωνία μεταξύ ατόμων και κοινωνιών διεξάγεται με την βοήθεια πολλών και διαφορετικών μηχανισμών και διαύλων ένας εκ των οποίων είναι και η Μουσική.

Η επικοινωνία μέσω της Μουσικής, όταν δεν υπάρχουν "θόρυβοι" να την διαταράξουν ή δεν παράγει η ίδια θορύβους, εξαρτάται και επηρεάζεται απο τον Ρυθμό, την Μελωδία και την Αρμονία.

Η Μουσική, όπως και η Τεχνική που διέπει την Ανθρώπινη Επικοινωνία, δεν είναι φαινόμενο του φυσικού κόσμου αλλά μια ανθρώπινη κατασκευή, (COOK -2000).

Ως επικοινωνιακή τεχνική μας οδηγεί στο να πιστέψουμε ότι υπάρχει "κάτι εκεί πέρα" το οποίο περιμένει να το νοηματοδοτήσουμε.

Αυτό έγινε πασιφανές όταν επισκέφθηκε για δύο φορές την Ελλάδα το μουσικό συγκρότημα
"Χουρ-Χουρ -Τουρ" των Τουβά, ενός λαού 200.000 ατόμων Μογγολικής καταγωγής εξαιτίας μιας διαφήμισης.

Μια διαφήμιση η οποία στηρίχθηκε σε έναν κουρέα, έναν ποδοσφαιρόπληκτο και την μουσική των Τουβά.

Με μία μουσική, η οποία αγωνιούσε να αποκτήσει και εικόνα από τους ακροατές.

Οι προκαταλήψεις που συνδέονται με την Μουσική επικοινωνία  είναι χαρακτηριστικές της κοινωνικής κουλτούρας.

Για παράδειγμα, όταν αναφερόμαστε σε κλασσική μουσική την αναφέρουμε ως "Μουσική σύνθεση" και τους κλασσικούς μουσικούς ως Συνθέτες.

Αντιθέτως οι Μουσικοί άλλων ειδών "γράφουν ή παίζουν" Μουσική.

Αντίστοιχη είναι και η αντίληψη που χαρακτηρίζει και διασκεδάζει τις κρατικές σχέσεις μέσω της "Διπλωματικής Μουσικής".

Η Υψηλή διπλωματία, η διπλωματία των Κανονιοφόρων, περιλαμβάνει και εκπέμπει με συγκεκριμένο ρυθμό, μελωδία και αρμονία η οποία χαρακτηρίζει την διακρατική σχέση ως Σύνθεση ή Θόρυβο.

Η Ελληνοτουρκική μουσική/διπλωματική παράσταση σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί Υψηλής Ποιότητας/ Σύνθεσης

Είναι μια θορυβώδης "ρόκ μουσική παράσταση" η οποία προσπαθεί να αποκτήσει κοινό επενδύοντας στην αναβίωση ιστορικών εικόνων και την δημιουργία νέων, μέσα από την διαδικασία της επιβολής της καλής ή εκπαιδευμένης φωνής των συντελεστών της, παραγνωρίζοντας την αναγκαιότητα και ικανότητα του κοινού να αυτοεκφρασθεί!

Αυτή η ανωτέρω διαπίστωση σημαίνει ότι η Ελληνική διπλωματία με τους νυν εκπροσώπους της δεν μπορεί να ληφθεί σοβαρά υπόψιν από "εξασκημένα και προϊδεασμένα ακροατήρια" , ενώ η στρατιωτική μηχανή της χώρας στερείται αυτοέκφρασης.

Η απουσία σκηνοθέτη, σκηνογράφου και ενδυματολόγου είναι πασιφανής ειδικά στην Ελληνική πλευρά και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό απο την διαχείριση του εμβολισμού, της απαγωγής και όπως αναφέρουν τα ΜΜΕ του περιστατικού στο Καστελλόριζο.

Η Ελληνική μουσική/διπλωματική ομάδα ανήκει στην κατηγορία των Περκασιονιστών της οποίας η μουσική μάλλον δεν είναι αρεστή-ανεκτή στα σαλόνια των Αερόφωνων και Χορδόφωνων Συνθετών.

Μας αντιμετωπίζουν επομένως ως κατώτερης κατηγορίας "διασκεδαστές" οι οποίοι δέν έχουν Ρυθμό και Αρμονία στο έργο τους!

Χρησιμοποιήθηκαν και οι παρακάτω πηγές:

Cook, Ν. (2000), Music. A Very Short Introduction, Oxford, Oxford University Press

Small, C. (1998). Musicking. The meaning of performing and listening. New England:
Wesleyan University Press

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω...

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλ...

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. ...