Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Χάρτης της Ναυτιλιακής ...."Καρδιάς"




Η γεωγραφική περιοχή η οποία βρίσκεται εντός του κύκλου αποτελεί την πολυπληθέστερη περιοχή του κόσμου με τεράστιο πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, περιβαλλοντικό, τεχνολογικό και στρατιωτικό ενδιαφέρον.

Δια την  προσέγγιση αυτού του τομέα, οι υπόλοιπες περιοχές και χώρες του κόσμου επιθυμούν να έχουν/αποκτήσουν ή διαμορφώσουν /δημιουργήσουν τις ταχύτερες, οικονομικότερες και ασφαλέστερες μεθόδους, μέσα, μηχανισμούς και υλικά προς ικανοποίηση αυτής της  επιθυμίας.

Χώρες όπως αυτές της κεντρικής Ευρώπης με μακροχρόνια παράδοση και διαμορφωμένη μεταφορική κουλτούρα μέσω του σιδηροδρόμου, αναπτύσσουν, προάγουν και προβάλλουν το σιδηροδρομικό δίκτυο ως το ικανότερο να ικανοποιήσει τις εισαγωγικές και εξαγωγικές απαιτήσεις των χωρών τους ενισχύοντας την πολιτιστική επικοινωνία μεταξύ λαών που βρίσκονται σε αντίθετες γεωγραφικές περιοχές οι οποίες έχουν επίσης ανεπτυγμένη σιδηροδρομική κουλτούρα. Κίνα/Ιαπωνία/ Κορέα.

Η Ναυτιλία, στην περίπτωση αυτή βρίσκεται ενώπιον ενός ισχυρού αντιπάλου με χαρακτηριστικά τα οποία δεν είναι εύκολα αντιμετωπίσιμα.

Δεν είναι τυχαίο εξάλλου το γεγονός για το μεγάλο ενδιαφέρον που εμφανίζεται για την Αρκτική γραμμή, η οποία εφόσον τελικά ξεπεράσει τα ειδικά εμπόδια και δυσκολίες που περιέχει, θα γίνει πλήρως ανταγωνιστική έναντι κλασσικών θαλασσίων γραμμών όπως αυτής που συνδέει την Ευρώπη με την Νότιο-Ανατολική Ασία και την Άπω Ανατολή και φυσικά του σιδηροδρόμου, αφού ο όγκος φορτίου που μπορεί να διακινηθεί μέσω των πλοίων δεν μπορεί να αντισταθμιστεί η υπερκεραστεί από τον σιδηρόδρομο.

Φυσικά, αγκάθια παραμένουν για την ναυτιλία η διανυόμενη απόσταση, οι χρόνοι κάλυψης αυτής και οι απειλές/κίνδυνοι από το φυσικό περιβάλλον, αστοχίες του ναυπηγήματος, θαλάσσια εγκληματικότητα.

Η Ναυτιλία δέχεται μια ανορθόδοξη επίθεση η οποία πλήττοντας τα πλευρά αυτής, την  αναγκάζει να ρίξει το ενδιαφέρον της σε δευτερευούσης σημασίας ζητήματα τα οποία υπό μικροσκοπική εξέταση είναι αδύνατον να προκαλούν τα προβλήματα που της επισύναπτωνται.

Σε μια προσπάθεια βελτίωσης της διαθεσιμότητας του πλοίου με αντανάκλαση στην ποιότητα και ταχύτητα της μεταφοράς, η διεθνής ναυτιλιακή οργάνωση OCIMF, εξέδωσε έναν οδηγό μέσω του οποίου οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται να διαμορφώσουν ειδικούς πίνακες για την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών επί του πλοίου εξειδικεύοντας με αυτόν τον τρόπο τις γενικότητες του ISM.

Αυτή είναι μια σημαντικότατη εξέλιξη αφού είναι γεγονός ότι σε πολλά ζητήματα υπάρχει διάσταση και κενό μεταξύ των γενικής χρήσης "διοικητικών οδηγιών" σε σχέση με τις πραγματικές συνθήκες επί των πλοίων.

Η ναυτιλία πρέπει να επανέλθει στην πλοιοκεντρική της μορφή για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις διεθνείς οικονομικές απαιτήσεις με την διοικητική εποπτεία σε ρόλο συμβουλευτικό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω...

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλ...

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. ...