Από την πρώτη, στιγμή πολλοί και διάφοροι συμπεριλαμβανομένων και πρώην αξιωματικών του αεροπορικού όπλου, ερμήνευσαν την απώλεια ως αποτέλεσμα της χαμηλής νέφωσης , την αφρικανική σκόνη και ως "είθειστε" στην απώλεια προσανατολισμού του χειριστή.
Κάποιος μάλιστα την απέδωσε σε
αντιαεροπορικό πύραυλο ο οποίος
εκτοξεύθηκε από..υποβρύχιο.
Ενώ αναμένουμε τον εντοπισμό του
αεροσκάφους και φυσικά την ανέλκυση
του για να εξεταστεί και διαπιστωθεί
κατά πόσο τα αίτια της συντριβής
σχετίζονται με το μέσον, τον χειριστή
ή σε συνδυασμούς αυτών, μια άκρως
σημαντική δέσμη στοιχείων έχει πέσει
στο τραπέζι της "παράλληλης"
διερεύνησης.
Τα στοιχεία αυτά αναφέρονται στις
απαιτήσεις συντήρησης και τις ελλείψεις
σε υλικά και εξοπλισμό που παρατηρείται
στις μοίρες που φιλοξενούν το ΜΙΡΑΖ
2000-5.
Επομένως, μέχρι την ανέλκυση του
αεροσκάφους , την δημοσίευση του σχετικού
πορίσματος και για την προστασία της
τιμής και αξιοπρέπειας του μεταστάντος χειριστού, καλό θα είναι να σταματήσει
η παραφιλολογία περί vertigo και Αφρικανικής
σκόνης ...
Η
απόφαση για την υλοποίηση του προγράμματος
Εν Συνεχεία Υποστήριξης (Follow on Support–
FOS)
των αεροσκαφών Μirage-2000EGM/BGM/-5Mk2 ελήφθη
τον Μάιο του 2013 με την σχετική προκήρυξη
του διαγωνισμού υπ’αριθ. 13/2014 να
δημοσιεύεται τον Αύγουστο του 2014 με
συνολική προϋπολογισθείσα συνολική
δαπάνη
145.000.000 εκ. ευρώ για περίοδο 4 ετών,
κλιμακούμενη σε δαπάνη 36.250.000 ευρώ ανά
έτος.Το πρόγραμμα περιελάμβανε την
απόκτηση ανταλλακτικών για τα αεροσκάφη
τα Α/Κ αυτών, τα ηλεκτρονικά συστήματα
των αεροσκαφών, ο επίγειος εξοπλισμός,
ο εξοπλισμός αποστολής, τα συστήματα
σχεδίασης αποστολών, τους προσομοιωτές
πτήσης, και τα συναφή εκπαιδευτικά
μέσα.Η αποσφράγιση του φακέλου προσφοράς
από την επιτροπή του διαγωνισμού θα
γινόταν στις 30/9/2014, τελικά όμως
πραγματοποιήθηκε στις 30 Οκτωβρίου 2014
χωρίς αποτέλεσμα. Η ίδια διαδικασία
επαναλήφθηκε μετα την επαναπροκήρυξη
του διαγωνισμού στις 30 Απριλίου 2015 στη
ΓΔΑΕΕ πάλι χωρίς αποτέλεσμα.Ένα χρόνο
αργότερα στις 30/8/16 συγκροτείται νέα
επιτροπή επιτελικής επεξεργασίας και
τροποποίησης των ειδικών και γενικών
όρων του προγράμματος και τελικά τον
ίδιο χρόνο, τον Δεκέμβριο του 2016,
αποφασίζεται το πάγωμα του προγράμματος
χωρίς να υπάρχουν απαντήσεις για τις
επόμενες κινήσεις .Η
νέα αυτή εξέλιξη δημιουργεί πολλά
ερωτηματικά για το μέλλον των 43
υπερπολύτιμων αεροσκαφών τα οποία η
Πολεμική Αεροπορία δεν έχει την πολυτέλεια
να χάσει από το δυναμικότης.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου