Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απώλεια Χειριστή - Αεροσκάφους της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας




Από την πρώτη, στιγμή πολλοί και διάφοροι συμπεριλαμβανομένων και πρώην αξιωματικών του αεροπορικού όπλου, ερμήνευσαν την απώλεια ως αποτέλεσμα της χαμηλής νέφωσης , την αφρικανική σκόνη και ως "είθειστε" στην απώλεια προσανατολισμού του χειριστή.

Κάποιος μάλιστα την απέδωσε σε αντιαεροπορικό πύραυλο ο οποίος εκτοξεύθηκε από..υποβρύχιο.

Ενώ αναμένουμε τον εντοπισμό του αεροσκάφους και φυσικά την ανέλκυση του για να εξεταστεί και διαπιστωθεί κατά πόσο τα αίτια της συντριβής σχετίζονται με το μέσον, τον χειριστή ή σε συνδυασμούς αυτών, μια άκρως σημαντική δέσμη στοιχείων έχει πέσει στο τραπέζι της "παράλληλης" διερεύνησης.

Τα στοιχεία αυτά αναφέρονται στις απαιτήσεις συντήρησης και τις ελλείψεις σε υλικά και εξοπλισμό που παρατηρείται στις μοίρες που φιλοξενούν το ΜΙΡΑΖ 2000-5.

Επομένως, μέχρι την ανέλκυση του αεροσκάφους , την δημοσίευση του σχετικού πορίσματος και για την προστασία της τιμής και αξιοπρέπειας του μεταστάντος χειριστού, καλό θα είναι να σταματήσει η παραφιλολογία περί vertigo και Αφρικανικής σκόνης ...

Η απόφαση για την υλοποίηση του προγράμματος Εν Συνεχεία Υποστήριξης (Follow on Support– FOS) των αεροσκαφών Μirage-2000EGM/BGM/-5Mk2 ελήφθη τον Μάιο του 2013 με την σχετική προκήρυξη του διαγωνισμού υπ’αριθ. 13/2014 να δημοσιεύεται τον Αύγουστο του 2014 με συνολική προϋπολογισθείσα συνολική δαπάνη 145.000.000 εκ. ευρώ για περίοδο 4 ετών, κλιμακούμενη σε δαπάνη 36.250.000 ευρώ ανά έτος.Το πρόγραμμα περιελάμβανε την απόκτηση ανταλλακτικών για τα αεροσκάφη τα Α/Κ αυτών, τα ηλεκτρονικά συστήματα των αεροσκαφών, ο επίγειος εξοπλισμός, ο εξοπλισμός αποστολής, τα συστήματα σχεδίασης αποστολών, τους προσομοιωτές πτήσης, και τα συναφή εκπαιδευτικά μέσα.Η αποσφράγιση του φακέλου προσφοράς από την επιτροπή του διαγωνισμού θα γινόταν στις 30/9/2014, τελικά όμως πραγματοποιήθηκε στις 30 Οκτωβρίου 2014 χωρίς αποτέλεσμα. Η ίδια διαδικασία επαναλήφθηκε μετα την επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού στις 30 Απριλίου 2015 στη ΓΔΑΕΕ πάλι χωρίς αποτέλεσμα.Ένα χρόνο αργότερα στις 30/8/16 συγκροτείται νέα επιτροπή επιτελικής επεξεργασίας και τροποποίησης των ειδικών και γενικών όρων του προγράμματος και τελικά τον ίδιο χρόνο, τον Δεκέμβριο του 2016, αποφασίζεται το πάγωμα του προγράμματος χωρίς να υπάρχουν απαντήσεις για τις επόμενες κινήσεις .Η νέα αυτή εξέλιξη δημιουργεί πολλά ερωτηματικά για το μέλλον των 43 υπερπολύτιμων αεροσκαφών τα οποία η Πολεμική Αεροπορία δεν έχει την πολυτέλεια να χάσει από το δυναμικότης.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω την μετάφραση για τους αναγνώστες για  να ξεσκονίσουν επί τη ευκαιρί

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλανδι

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. Specifications GENERAL Unit name