Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φρεγάτες FREMM: Από το 2009 στο 2018..

προσωπικό αρχείο.... δυνατότητες της "οικογένειας" FREMΜ

Το 2009 θα ήταν μια καθοριστικής σημασίας ημερομηνία για το Ελληνικό πολεμικό ναυτικό εάν τελικά κατέληγαν σε παραλαβή και επιχειρησιακή ένταξη σε αυτό οι δύο μονάδες της EUROPEAN MULTI MISSION FRIGATES - FREMM.

Η οικονομική κρίση που ξεκίνησε το 2010 έδωσε στην Γερμανία το 2011 το δικαίωμα να αντιταχθεί σθεναρώς στην προμήθεια των Γαλλικών φρεγατών στερώντας την Ελλάδα από ένα σύγχρονο ναυπήγημα με πολυδιάστατο εξοπλισμό και δυνατότητες σε όφελος της γειτονικής Τουρκίας.

A huge arms deal is threatening to put French-German relations under strain. According to information obtained by SPIEGEL, France wants to deliver two to four new frigates to the Greek navy and to allow the highly indebted nation to postpone payment of the €300 million ($412 million) purchase price per ship for the next five years.

Under the deal, Greece will have the option of paying up after five years, with a significant discount of €100 million, or returning them to the French navy. The "stealth" frigates are designed to avoid detection by enemy radar and are built by state-owned French defense company DCNS.

The deal is being criticized by German rivals that have been competing for the contract for years.
In a letter to the German government, an executive from the ThyssenKrupp group complained that the vessel purchase will in effect be co-financed by German taxpayers because Greece, reliant on aid from the European Union and International Monetary Fund, may have to restructure its debts.

'The Chancellor Must Stop Her Friend Sarkozy'
A Greek debt haircut is looking increasingly likely. If this happens and Greece is rescued again with funds from the European bailout mechanisms, Thyssen's scenario would come true. German taxpayers would shoulder part of Greece's government spending and thereby be forced to pay for a portion of the frigate purchase.

"While German naval shipyards aren't getting any orders, DCNS and Greek shipyards are being subsidized and kept alive, probably with German money in the end," the ThyssenKrupp executive said.

Uwe Beckmeyer, a member of parliament from the the center-left Social Democrats, says German jobs are at stake and called on Chancellor Angela Merkel to get French President Nicolas Sarkozy to abandon the ship sale. "The Chancellor must stop her friend Sarkozy," said Beckmeyer.

According to an internal Thyssen document, the deal may also breach EU rules on subsidies and public procurement. Thyssen has declined to make an official comment on the matter.

Members of Merkel's center-right coalition government -- comprised of the conservative Christian Democratic Union, it's Bavarian sister party the Christian Social Union and the business-friendly Free Democratic Party (FDP) -- are also pressuring the chancellor to intervene.

"I expect the troika but also the German government to clarify this matter at the next EU summit," said Otto Fricke, a member of parliament for the FDP.

The troika, made up of the EU, IMF and European Central Bank, organized the bailout of Greece and is monitoring the nation's adherence to budget and economic reforms required by the lenders in return for their aid.

Προσωπικό αρχείο FREΜM 
Η Ελληνική πλευρά όντως σίγουρη για την απόκτηση του νέου όπλου προχώρησε ακόμα και στην ανάρτηση εξειδικευμένης ιστοσελίδας αναφερόμενη σε αυτό!


Το σίγουρο είναι ότι η είσοδος της φρεγάτας στο Ελληνικό οπλοστάσιο θα συμπαρέσυρε μαζί της μια πλειάδα νέων τεχνολογιών και δυνατοτήτων οι οποίες θα καθιστούσαν τον στόλο κυρίαρχο τόσο στο Αιγαίο όσο και στην Ανατολική Μεσόγειο.

Τομείς όπως τα μη επανδρωμένα οχήματα εναέριας , επιφανειακής και υποβρύχιας επιτήρησης θα εισέρχονταν στο Ελληνικό οπλοστάσιο από το 2009 με απρόβλεπτη εξέλιξη και συμμετοχή στην διαμόρφωση των ισορροπιών στην σημερινή πραγματικότητα.

Φαίνεται όμως ότι οι εξελίξεις και τα συμφέροντα απέτρεψαν αυτή την ευκαιρία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω την μετάφραση για τους αναγνώστες για  να ξεσκονίσουν επί τη ευκαιρί

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλανδι

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. Specifications GENERAL Unit name