Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Υγειονομικό κενό ασφαλείας στην Ευρωπαική Ένωση.

Η παρουσίαση του βιβλίου για τα χημικά και βιολογικά όπλα και οι ερωτήσεις που ετέθησαν στο τέλος, είχαν σαν αποτέλεσμα να προκύψει ένα σημαντικό ζήτημα προς διερεύνηση και επίλυση.
Είναι γνωστό ότι οι ευρωπαίοι πολίτες απολαμβάνουν ευχέρεια μετακινήσεως ειδικά στα αεροδρόμια κατα τους ελέγχους διαβατηρίων.
Το κενό ασφαλείας με υγειονομικό ενδιαφέρον προκύπτει απο το γεγονός ότι ενώ υπάρχει αυτή η ευχέρεια και ταχύτητα στην είσοδο εντός της Ε.Ε, η ευρωπαική ένωση ουσιαστικά είναι έκθετη σε βιολογικές απειλές και ασθένειες που πιθανόν να φέρουν ευρωπαίοι πολίτες, οι οποίοι έρχονται στην ευρώπη μέσω τρίτου προορισμού.
Για να γίνει πιο κατανοητό αυτό,  το παρακάτω προσωπικό παράδειγμα που εξέθεσε ο γράφων στην ανωτέρω παρουσίαση ήταν το εξής:
Ταξιδεύοντας απο ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ προς την ΕΛΛΑΔΑ μέσω ΝΤΟΥΜΠΑΙ, ο γράφων αγνοούσε οτι στήν Μαδαγασκάρη και τις ημερομηνίες παραμονής του εκεί, υπήρχε σε εξελιξη επιδημία χολέρας.
Ετσι λοιπόν και ταξιδεύοντας μεσω ενδιάμεσου σταθμού, μη γενομένου όποιου ελέγχου στο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟς ΒΕΝΙΖΕΛΟς, ο γράφων πιθανόν να ήταν φορέας της νόσου ..εν ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ!!!
Ουσιαστικά θα μπορούσε να είναι μία βιολογική βόμβα τουλάχιστον για τους οικείους τους και το στενό περιβάλον του.
Να σημειώσω ότι την επιδημία πληροφορήθηκα απο το ενημερωτικό δελτίο του ΚΕΕΛΠΝΟ με το οποίο και ήρθα σε άμεση επαφή προς λήψη οδηγιών.
Είναι λοιπον πασιφανές το κενό υγειονομικής ασφάλειας για το σύνολο της Ε.Ε, απο τους ίδιους του ευρωπαίους πολίτες που μετακινούνται σε επκίνδυνες υγειονομικά ζώνες.
Ευτύχημα η ανωτέρω παρουσίαση βιβλίου στην οποία και σε ενα επιστημονικό ακροατήριο τέθηκε το ανωτέρω ζήτημα. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω...

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλ...

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. ...