Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

USS FITZGERALD DDG-62

 
Τα μέλη του πληρώματος που βρήκαν τραγικό θάνατο!
Το αμερικανικό πολεμικό ναυτικό δημοσίευσε το πόρισμα για τα αίτια που προκάλεσαν όχι μόνο την σύγκρουση των δύο πλοίων αλλά και τα αίτια που οδήγησαν στον εγκλωβισμό  μελών του πληρώματος τα οποία βρήκαν τραγικό θάνατο.
                                      Αν και το πόρισμα περιλαμβάνει την οδηγία:
FOR OFFICIAL USE ONLY - PRIVACY SENSITIVE
Any misuse or unauthorized disclosure can result in both civil and criminal penalties
και βρίσκεται στην διάθεση του blog, προτρέπουμε το Πολεμικό ναυτικό να λάβει γνώση του πορίσματος μέσα από τα επίσημα κανάλια ενημέρωσης!
Από την επεξεργασία του πορίσματος το οποίο θα πρέπει να μελετηθεί δεόντως και με προσοχή και από το Ελληνικό πολεμικό ναυτικό για να γίνουν εφόσον είναι εφικτό οι δέουσες παρεμβάσεις στα ημέτερα πλοία, επαληθεύεται με τον πλέον τραγικό τρόπο το περίφημο  “Σύνδρομο του Τιτανικού” περί αξιοπιστίας της κατασκευής και εφησυχασμού λόγω της “παρουσίας” ανωτάτης διοίκησης!
Το πόρισμα σκιαγραφεί  την παρουσία αυτού του συνδρόμου, 
αναδεικνύοντας  σχεδιαστικά - κατασκευαστικά κενά, 
όπως επίσης την απουσία
 ρεαλιστικής μελέτης διαχείρισης Κινδύνου.
Το Ελληνικό πολεμικό ναυτικό έχει μοναδική ευκαιρία να διδαχθεί από τις σχεδιαστικές και κατασκευαστικές αστοχίες του αμερικανικού πολεμικού πλοίου, να εντοπίσει τις αντίστοιχες στα ελληνικά πλοία , εν τέλει να προβεί σε τεχνικές ή διοικητικές παρεμβάσεις εφόσον οι πρώτες δεν είναι εφικτές για την πρόληψη και ορθή διαχείριση ανάλογου περιστατικού σε πλοία του στόλου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω την μετάφραση για τους αναγνώστες για  να ξεσκονίσουν επί τη ευκαιρί

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλανδι

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. Specifications GENERAL Unit name