Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βασικές γνώσεις προσωπικού Ναυτιλιακής ασφάλειας

Εξέδρα ενδιαίτησης

Εφόσον η ομάδα συγκροτηθεί και ωριμάσει η επικοινωνία μεταξύ των μελών 

της , το επόμενο βήμα είναι η παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικών με 

την Ναυτιλιακή ασφάλεια.

Τα αντικείμενα που σχετίζονται με την Ναυτιλιακή ασφάλεια πρέπει να 

καλύπτουν και τους 5 διεθνώς αναγνωρισμένους τομείς εκπόρευσης 

απειλών.

Επομένως, το προσωπικό το επιφορτισμένο με την Ασφάλεια των πλωτών και 

υπεράκτιων εγκαταστάσεων της Ναυτιλιακής εταιρείας πρέπει να έχει 

ολοκληρωμένη, το δυνατόν βέβαια, εικόνα των υφιστάμενων, εν υπνώσει και 

πιθανών απειλών που εγκυμονεί το τοπίο στο οποίο βρίσκεται η εγκατάσταση 

και κινείται το πλοίο, συνυπολογιζομένων αγκυροβολίων, λιμένων και 

εγκαταστάσεων συντήρησης επισκευής του πλοίου.

Η παρακάτω λίστα είναι ενδεικτική και χαρακτηριστική των αναγκών 

και απαιτήσεων σε γνώσεις, αναφέρονται δε ....
 
Στην τοπική και διεθνή νομοθεσία.

Συμβάσεις-συμφωνίες και ρυθμιστικές διατάξεις.

Κοινωνικές -πολιτιστικές πολιτικές -οικονομικές συνθήκες λιμένων και 

περιοχών πλεύσης.

Μεθοδολογία εκτίμησης ασφαλείας πλοίου-εγκαταστάσεων.

Μεθοδολογία Ελέγχων και επιθεωρήσεων ασφαλείας.

Μέτρα και μέθοδος ασφάλειας πλοίου και εγκαταστάσεων.

Διαχείριση και χειρισμό ευαίσθητων δεδομένων του πλοίου - εγκατάστασης.

Διαχείριση-χειρισμό και προστασία του σχεδίου ασφαλείας.

Τεχνικές και μεθοδολογία η οποία έχει χρησιμοποιηθεί και μπορεί να 

χρησιμοποιηθεί για
 
παράκαμψη του σχεδίου ασφαλείας.
 
Φυσικά, μια ικανοποιητική εφαρμογή, συντήρηση, εποπτεία και αξιοποίηση 

ενός μηχανισμού ασφαλείας άπτεται της επαρκούς γνώσης του πλοίου και της 

υπεράκτιας εγκατάστασης.

Στο σημείο αυτό δεν υπάρχει ξεκάθαρο πλαίσιο για το περιεχόμενο των 

γνώσεων που πρέπει να κατέχει το προσωπικό ασφαλείας, εν τούτοις η 

χωροταξία του πρέπει να είναι γνωστή και άμεσα κατανοητή.
 
Θεμιτή επίσης είναι η γνώση για παράδειγμα των ισχυρών σημείων του 

πλοίου,

όπως είναι ο ζωστήρας,

τα υλικά με τα οποία είναι κατασκευασμένο το accommodation,

ο φάκελος ταχύτητας και ελιγμών,

ο φάκελος Κόπωσης του προσωπικού,

η Αξιοπλοία του ναυπηγήματος!

Αυτή η τελευταία πλέον παρέχεται απο τον Ευρωπαικό Οργανισμό Ναυτιλιακής Ασφάλειας και ο ενδιαφερόμενος έχει πρόσβαση στο ιστορικό του πλοίου και εικόνα των διαχειριστών του.

Σε γενικές γραμμές το προσωπικό ασφαλείας είναι ένας ουσιαστικός 

σύμβουλος και συνεργάτης του πλοιάρχου σε θέματα Security και ως τέτοιος 

πρέπει να προετοιμάζεται να λειτουργήση!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω την μετάφραση για τους αναγνώστες για  να ξεσκονίσουν επί τη ευκαιρί

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλανδι

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. Specifications GENERAL Unit name