Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τουρκικός κεραυνοβόλος πόλεμος!




Αν κάνουμε ένα απολογισμό των τελευταίων εβδομάδων για θέματα που σχετίζονται με την Άμυνα, την Διπλωματία και το "Τρίτο Πρόσοδο", όπως χαρακτηρίζει την Ναυτιλία ο καθηγητής του πανεπιστημίου Pantheon-Sorbonne Πρεβελάκης Γεώργιος, αυτά είναι εντυπωσιακά και ανησυχητικά!

Στο Αιγαίο, επανεμφανίσθηκε μετά από εκατοντάδες χρόνια η τακτική του εμβολισμού και μάλιστα on-camera.

Στην Ελληνοτουρκική μεθόριο βιώσαμε σκηνικά Λίβανο-Ισραηλινής μεθορίου.

Στους χώρους υποδοχής και παραμονής προσφύγων , ειδικά σε αυτό της Λέσβου, προεόρτιο σκηνικό αυτών που βίωσαν οι Φιλιππίνες.

Η έγγραφη διαμαρτυρία των αστυνομικών υπαλλήλων αδιαμφισβήτητη απόδειξη του προβλήματος.



Η Ελλάδα σε λίγες εβδομάδες θα μονοπωλεί το διεθνές οικονομικό και ναυτιλιακό ενδιαφέρον λόγω της παγκοσμίου αξίας και σημασίας ναυτιλιακής εκθέσεως , γνωστής ως POSIDONIA.

'Ηδη, σειρά εκδηλώσεων περί την Ναυτιλία έχουν ήδη υλοποιηθεί κάποια είναι σε εξέλιξη και έπονται κάποια τα οποία θα μας οδηγήσουν στην τελική εκδήλωση.
Η καρδιά της διεθνούς ναυτιλίας για τις επόμενες βδομάδες χτυπά Ελληνικά!


Εν τούτοις, η αποχή των ΜΜΕ είναι τουλάχιστον προκλητική αφού η Ναυτιλία αποτελούσε , αποτελεί και θα αποτελεί "Οικονομικό πρόσοδο", τον ισχυρότερο κλάδο της Εθνικής Οικονομίας, αδιαφιλονίκητο διπλωματικό ατού και μοναδικό μηχανισμό πολιτιστικής προβολής ο οποίος δέχεται σκληρές και επαναλαμβανόμενες επιθέσεις από τον διεθνή ανταγωνισμό, προσκηνιακά και παρασκηνιακά.

Όμως αφορμή για αυτήν την ανάρτηση δεν αποτελεί η "λυκοφιλία" των πολιτικών περί την Ναυτιλία.

Τα γεγονότα στο Αιγαίο και ειδικά αυτό στον τομέα του Έβρου έχουν προκαλέσει μια σειρά ανοιχτών διαλόγων,τα συμπεράσματα των οποίων δεν θεωρούνται εφησυχαστικά.

Πράγματι, η στρατιωτική ηγεσία είχε προ-αποφασίσει μετακίνηση σχηματισμών καθώς και την αναδιοργάνωση του μηχανισμού κατάταξης νεοσυλλέκτων.

Αυτά, προ των τελευταίων γεγονότων σε Ίμια και Έβρο.
Ειδικότερα, λόγος μεγάλος έγινε για την μετακίνηση της δύναμης πεζοναυτών απο τον Βόλο στην περιοχή της Αττικής.

Δεν ξέρουμε ποιες βαθύτερες σκοπιμότητες οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση, αλλά αν έγινε για αυτές που προβάλλουν τα ειδικευμένα στην στρατιωτική δημοσιογραφία έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, τότε η απόφαση αυτή στερείται λογικής και μάλιστα στρατιωτικής λογικής, σκοπιμότητας και ωφέλειας!

Διαβάζοντας στο Militaire.gr τό άρθρο του Σμχου(Ι) ε.α κ. Διονυσίου Κλαδή και με τίτλο:

Ο κίνδυνος ενός Ελληνικού "Πέρλ Χάρμπορ" απο την Τουρκική αεροπορία!

Είναι υπαρκτός;

Αυτομάτως οι ερωτήσεις οι οποίες κατακλύζουν την λογική είναι μεταξύ άλλων και οι παρακάτω.

Τι νόημα έχει αυτή η τεράστια συγκέντρωση μονάδων στην περιοχή Αττικής;

Πώς θα μπορέσει το πολεμικό Ναυτικό να εκπληρώσει την αποστολή του σε ένα μη ελεγχόμενο εναέριο περιβάλλον;

Πώς θα μετακινηθούν εφεδρείες και εφόδια στο ανατολικό Αιγαίο;

Φυσικά το ερωτηματολόγιο/α το οποίο μπορεί να δημιουργηθεί είναι τεράστιο ακουμπώντας γενικά και ειδικά προβλήματα που εμφανίζονται και παράγονται από την απειλή/ες που περιγράφει ο Σμήναρχος.

Όμως το ένα και σημαντικότερο ερώτημα είναι το παρακάτω.

Γνωρίζουν οι σχεδιαστές αυτές τις ζωτικές πληροφορίες;

Αν ναι, με τι κριτήρια αποφάσισαν ότι αποφάσισαν.

Αν όχι, δεν υπάρχει επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των τριών κλάδων των Ε.Δ;

Είναι πασιφανές ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μία σχεδιαστική αστοχία.

Ίσως υπάρχει ακόμα ο χρόνος να επανεξεταστεί η αναδιοργάνωση των Ε.Δ και να ληφθούν αποφάσεις που να ανταποκρίνονται στην ποιότητα και ποσότητα της απειλής αναλογικά με τις ημέτερες πραγματικές ικανότητες και δυνατότητες.

Σ.Σ
El Arish, Gebel Libni, Bir Gifgafa, Bir Thamada, Abu Sueir, Kabrit, Innchas, Cairo West, Beni Sueif και Fayid
ήταν τα δέκα Αιγυπτιακά αεροδρόμια που κατέστρεψε η Ισραηλινή πολεμική αεροπορία στον κεραυνοβόλο πόλεμο των 6 ημερών.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω...

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλ...

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. ...