Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανατροπές στην Ασφάλεια των πλοίων. ΕΠΕΙΓΟΝ



Τα γεγονότα στην Υεμένη φαίνεται ότι τελικά ταρακούνησαν την ναυτιλιακή 

κοινότητα και τους φορείς που την εκπροσωπούν όπως , BIMCO - 

INTERTANKO - ICoS, οι οποίες και προχώρησαν σε έκδοση ειδικού δελτίου 

για την περιοχή της Νοτίου Ερυθράς και των στενών
 
BAB AL-MANDEB.

Οι οδηγίες περιλαμβάνουν τον νέο διάδρομο ναυσιπλοίας, ο οποίος είχε ήδη 

δρομολογηθεί απο τον προηγούμενο χρόνο και τα ενήμερα πλοία τον 

ακολουθούσαν, ο οποίος συνδέει την Ερυθρά με τον IRTC, καθώς και 

συμβουλές για την αποφυγή:
 
Ναρκών θαλάσσης
 
Μη επανδρωμένων πλωτών
 
Πυραύλων

καθώς και την προστασία απο
 
εκρήξεις!
 
Ιδιαίτερη αναφορά δίνεται στην παρουσία οπλισμένων συνοδών και τις 

φυσικές - νομικές δυσκολίες και τα εμπόδια στην αναγνώριση πειρατικής 

απο Τρομοκρατική επίθεση.

Οι οδηγίες αυτές θέτουν υπο αμφισβήτηση και πλήρη αναθεώρηση το ισχύον 

σύστημα ασφαλείας το οποίο έχει λειτουργήσει ικανοποιητικά στο κομμάτι 

της πειρατείας αφού είναι γνωστόν ότι ο συνήθης χώρος ο οποίος επιλέγεται 

για την προστασία απο πειρατικές επιθέσεις δεν ανταποκρίνεται ουτε καν 

σε απαιτήσεις τυπικής επιβίωσης σε επιθέσεις απο μη επανδρωμένα σκάφη 

και νάρκες θαλάσσης.
 
Αυτό απαιτεί πλέον λελογισμένη χρήση του ανωτέρω χώρου και 

ειδικά στην περιοχή της Ερυθράς και των Στενών πιθανόν πλήρη αποφυγή 

του μέχρι πλήρους αναγνωρίσεως της υφής της επίθεσης!

Είναι βέβαιο ότι η πρόκληση της ασφάλειας ειδικά στην περιοχή της Νοτίου 

Ερυθράς περνά σε καινούργιο επίπεδο το οποίο ξεπερνά τα όρια της 

κλασσικής αντιπειρατικής συνοδείας.
 
Ηδη οι ναυτιλιακές οργανώσεις έχουν ζητήσει επανέλεγχο στα σχέδια 

ασφαλείας των πλοίων, καθώς και πλήρη ενημέρωση των πλοιάρχων και των 

CSO.
 
Tαυτόχρονα επιζητούν και προτρέπουν σε πλήρη εφαρμογή του BMP4.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω...

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλ...

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. ...