Τα γεγονότα
στην Υεμένη φαίνεται ότι τελικά
ταρακούνησαν την ναυτιλιακή
κοινότητα
και τους φορείς που την εκπροσωπούν
όπως , BIMCO -
INTERTANKO - ICoS, οι οποίες και
προχώρησαν σε έκδοση ειδικού δελτίου
για την περιοχή της Νοτίου Ερυθράς και
των στενών
BAB
AL-MANDEB.
Οι οδηγίες περιλαμβάνουν τον νέο διάδρομο
ναυσιπλοίας, ο οποίος είχε ήδη
δρομολογηθεί
απο τον προηγούμενο χρόνο και τα
ενήμερα πλοία τον
ακολουθούσαν, ο οποίος συνδέει
την Ερυθρά με τον IRTC, καθώς και
συμβουλές για την αποφυγή:
Ναρκών θαλάσσης
Μη επανδρωμένων πλωτών
Πυραύλων
καθώς και την προστασία απο
εκρήξεις!
Ιδιαίτερη αναφορά δίνεται στην παρουσία
οπλισμένων συνοδών και τις
φυσικές -
νομικές δυσκολίες και τα εμπόδια στην
αναγνώριση πειρατικής
απο Τρομοκρατική επίθεση.
Οι οδηγίες αυτές θέτουν υπο αμφισβήτηση
και πλήρη αναθεώρηση το ισχύον
σύστημα
ασφαλείας το οποίο έχει λειτουργήσει ικανοποιητικά στο κομμάτι
της πειρατείας
αφού είναι γνωστόν ότι ο συνήθης χώρος
ο οποίος επιλέγεται
για την προστασία
απο πειρατικές επιθέσεις δεν ανταποκρίνεται
ουτε καν
σε απαιτήσεις τυπικής επιβίωσης
σε επιθέσεις απο μη επανδρωμένα σκάφη
και νάρκες θαλάσσης.
Αυτό απαιτεί πλέον λελογισμένη
χρήση του ανωτέρω χώρου και
ειδικά στην
περιοχή της Ερυθράς και των Στενών πιθανόν πλήρη
αποφυγή
του μέχρι πλήρους αναγνωρίσεως
της υφής της επίθεσης!
Είναι βέβαιο ότι η πρόκληση της
ασφάλειας ειδικά στην περιοχή της Νοτίου
Ερυθράς περνά σε καινούργιο επίπεδο το
οποίο ξεπερνά τα όρια της
κλασσικής
αντιπειρατικής συνοδείας.
Ηδη οι ναυτιλιακές οργανώσεις έχουν
ζητήσει επανέλεγχο στα σχέδια
ασφαλείας
των πλοίων, καθώς και πλήρη ενημέρωση
των πλοιάρχων και των
CSO.
Tαυτόχρονα επιζητούν και προτρέπουν
σε πλήρη εφαρμογή του BMP4.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου