Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πτήση MH370. Αγνοείται;

Λαμβάνοντας υπόψη τα μέχρι στιγμής δεδομένα και ειδικά ότι και τα δύο τρανσπορτεντ του αεροπλάνου έκλεισαν με ανθρώπινη παρέμβαση, θα αναφερθούμε  σε ένα ντοκουμέντο και  μια ανακοίνωση που σχετίζονται με την αεράμυνα της Κίνας.
Το ντοκουμέντο είναι μια επίσημη ανακοίνωση του Κινεζικού υπουργείου Εθνικής Αμύνης με ημερομηνία 23 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ 2013.
Σύμφωνα με αυτήν την ανακοίνωση την οποία παραθέτουμε αυτούσια εδω:
( οι επισημάνσεις δικές μας )

Announcement of the Aircraft Identification Rules for the East China Sea Air Defense Identification Zone of the People's Republic of China
  Issued by the Ministry of National Defense on November 23
  The Ministry of National Defense of the People's Republic of China, in accordance with the Statement by the Government of the People's Republic of China on Establishing the East China Sea Air Defense Identification Zone, now announces the Aircraft Identification Rules for the East China Sea Air Defense Identification Zone as follows:
  First, aircraft flying in the East China Sea Air Defense Identification Zone must abide by these rules.
  Second, aircraft flying in the East China Sea Air Defense Identification Zone must provide the following means of identification:
  1. Flight plan identification. Aircraft flying in the East China Sea Air Defense Identification Zone should report the flight plans to the Ministry of Foreign Affairs of the People's Republic of China or the Civil Aviation Administration of China.
  2. Radio identification. Aircraft flying in the East China Sea Air Defense Identification Zone must maintain the two-way radio communications, and respond in a timely and accurate manner to the identification inquiries from the administrative organ of the East China Sea Air Defense Identification Zone or the unit authorized by the organ.
  3. Transponder identification. Aircraft flying in the East China Sea Air Defense Identification Zone, if equipped with the secondary radar transponder, should keep the transponder working throughout the entire course.
  4. Logo identification. Aircraft flying in the East China Sea Air Defense Identification Zone must clearly mark their nationalities and the logo of their registration identification in accordance with related international treaties.
  Third, aircraft flying in the East China Sea Air Defense Identification Zone should follow the instructions of the administrative organ of the East China Sea Air Defense Identification Zone or the unit authorized by the organ. China's armed forces will adopt defensive emergency measures to respond to aircraft that do not cooperate in the identification or refuse to follow the instructions.
  Fourth, the Ministry of National Defense of the People's Republic of China is the administrative organ of the East China Sea Air Defense Identification Zone.
  Fifth, the Ministry of National Defense of the People's Republic of China is responsible for the explanation of these rules.
  Sixth, these rules will come into force at 10 a.m. November 23, 2013.
Μετά απο μερικούς μήνες, οι Αμερικανοί ..........:
A senior US diplomat has warned China not to implement the air defense identification zone it has declared in the East China Sea and “certainly not” replicate such a zone in the South China Sea.
He said the air defense identification zone announcement had caused confusion, threatened to interfere with freedom of overflight in international airspace and raised questions about China’s intent and the manner in which it is dealing with its neighbors “particularly at a sensitive time and in sensitive areas.”
το πλήρες κείμενο εδώ:
Με βάση λοιπόν τα ανωτέρω τίθεται ενα συνωμοσιολογικό ερώτημα.
Αντι να βλέπουμε τους πιλότους σαν εξτρεμιστές, μήπως κάποιος απο τους δύο ¨εργαζόνταν ¨για λογαριασμό καποιας υπηρεσίας που ήθελε να τεστάρει την Κινεζική αεράμυνα ;;;
Επακολούθησε κάποια συμπλοκή στο πιλοτήριο και φθάσαμε στο θρίλερ που βιώνουμε ;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω...

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλ...

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. ...