Σύμφωνα με ανακοίνωση του Αμερικανικού πολεμικού ναυτικού, ένα ελικόπτερο το οποίο επιχείρησε από το πλοίο πολλαπλών ρόλων με την ονομασία USS BATAAN
(LHD 5),συμμετείχε σε επιχείρηση διάσωσης πληρώματος του τουρκικού εμπορικού πλοίου Yusuf Cepniogloy μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Από την ανακοίνωση προκύπτει ότι η Ελληνική Ακτοφυλακή ήταν ήδη στο σημείο του ατυχήματος και επιχειρούσε την περισυλλογή των μελών του πληρώματος, όταν το ελικόπτερο δέχθηκε αίτημα της Ελληνικής Ακτοφυλακής για την περισυλλογή των τελευταίων δύο Τούρκων ναυτικών.
Το πλοίο εξέπεμψε κωδικοποιημένο σήμα DISTRESS , όπως ονομάζεται στην ναυτική ορολογία, το οποίο παραλαμβάνεται από σταθμούς σε ξηρά , θάλασσα και δορυφόρους και διανέμεται στις παραπλήσιες δυνάμεις διάσωσης πρός συνδρομή.
Οι Αμερικανοί αμέσως δημοσίευσαν φωτογραφικό υλικό από τους διασωθέντες καθώς και βίντεο με την μεταφορά τους στο BATAAN.
Διερωτάται λοιπόν και ο πλέον αφελής:
Ποια είναι η επικοινωνιακή πολιτική της Ελληνικής Ακτοφυλακής και ο ρόλος των ΜΜΕ σε μία τέτοια περίπτωση;
Υπάρχει; ή δεν
Υπάρχει ;
(LHD 5),συμμετείχε σε επιχείρηση διάσωσης πληρώματος του τουρκικού εμπορικού πλοίου Yusuf Cepniogloy μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Από την ανακοίνωση προκύπτει ότι η Ελληνική Ακτοφυλακή ήταν ήδη στο σημείο του ατυχήματος και επιχειρούσε την περισυλλογή των μελών του πληρώματος, όταν το ελικόπτερο δέχθηκε αίτημα της Ελληνικής Ακτοφυλακής για την περισυλλογή των τελευταίων δύο Τούρκων ναυτικών.
Το πλοίο εξέπεμψε κωδικοποιημένο σήμα DISTRESS , όπως ονομάζεται στην ναυτική ορολογία, το οποίο παραλαμβάνεται από σταθμούς σε ξηρά , θάλασσα και δορυφόρους και διανέμεται στις παραπλήσιες δυνάμεις διάσωσης πρός συνδρομή.
Οι Αμερικανοί αμέσως δημοσίευσαν φωτογραφικό υλικό από τους διασωθέντες καθώς και βίντεο με την μεταφορά τους στο BATAAN.
Διερωτάται λοιπόν και ο πλέον αφελής:
Ποια είναι η επικοινωνιακή πολιτική της Ελληνικής Ακτοφυλακής και ο ρόλος των ΜΜΕ σε μία τέτοια περίπτωση;
Υπάρχει; ή δεν
Υπάρχει ;
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου