Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μερικές σκέψεις για την πτήση MH370


Πριν μια εβδομάδα περίπου, ένα αεροσκάφος με 240 επιβάτες και πλήρωμα, εξαφανίσθηκε από τις οθόνες των ραντάρ.
Πολλά και διάφορα έχουν γραφτεί και λιγότερα έχουν δημοσιευθεί από τις επίσημες έρευνες,καθώς και το υλικό που σχετίζεται με αυτές.
Για να προσεγγίσουμε το θέμα και με γνώμονα την απόσταση που μας χωρίζει από αυτό, θα ακολουθήσουμε μια συμβατική και μια μή συμβατική διαδικασία.
Κάτι σαν υπόθεση εργασίας.

- Το αεροπλάνο πέφτει σε σημείο της προγραμματισμένης πορείας του:
Αν είχε συμβεί αυτό, όλο και κάποιο δείγμα της καταστροφής θα εντοπίζονταν. 

-Το αεροπλάνο χάνει τους επικοινωνιακούς μηχανισμούς με το έδαφος:
Αν συνέβη κάτι τέτοιο , αυτό μπορεί να έγινε μόνο με δολιοφθορά από το έδαφος , καθώς πλήρη και ¨ασφαλή ¨πρόσβαση σε αυτό και στους χώρους των ηλεκτρονικών,έχουν οι τεχνικοί εδάφους.
Σε αυτή την περίπτωση υπάρχουν διαδικασίες ενημέρωσης.
Εδώ είναι άξιο απορίας και πρέπει να τονισθεί, αν αυτές οι μεταβολές στα ύψη του αεροσκάφους που δημοσιεύθηκαν ,αποτελούσαν σήματα προβλήματος προς τον πύργο ελέγχου τα οποία δεν εκτιμήθηκαν-αξιολογήθηκαν δεόντως.
Η αδράνεια τόσο του πυργού ελέγχου όσο και της πολεμικής αεροπορίας της Μαλαισίας έιναι ....εκκωφαντική!

- Το αεροπλάνο διέρχεται από μια σειρά χωρών και κανείς δεν διερωτάται τι είναι αυτό το οποίο πετάει στον εναέριο χώρο του χωρίς ταυτότητα:
Σε μια τέτοια περίπτωση μπορεί να είχαμε και κατάρριψη του αεροσκάφους, αλλά τα συστήματα ασφαλείας θα έστελναν τα σχετικά σήματα αφού λειτουργούν αυτόνομα.
Βέβαια σε κάποιες χώρες της περιοχής τα συστήματα ραντάρ είναι ανύπαρκτα ή χαμηλής αποτελεσματικότητος.
Εδώ, κατά την ταπεινή μου άποψη σταματά η  προσέγγιση της υπόθεσης από τεχνικής πλευράς.

- Τρομοκρατική ενέργεια-αεροπειρατεία:
Μετά από μια βδομάδα, όλο και κάποιος θα έβγαζε μια ανακοίνωση τουλάχιστον για ανάληψη ευθύνης.
Σε αυτήν την περίπτωση απλά αναφέρουμε χωρίς να σημαίνει τίποτα αυτό, τα εξής:
1.
 Ομάδα Ιαγούρων αυτονομιστών ανέλαβε την ευθύνη με ανακοίνωση στο διαδίκτυο.
2.
Την 4η Μαρτίου, η Ρεμπίγια Καντιιρ, εξόριστη πρόεδρος των Ιαγούρων της Κίνας , ζήτησε από τις Κινεζικές αρχές να μην παρεκτραπούν!? στην αντίδραση τους και σε σχέση με τις δολοφονικές επιθέσεις με μαχαίρια σε δημόσιους χώρους στην Κίνα.
Η σχετική δήλωση εδώ:

Αν υπάρχει κάποια σχέση,με την εξαφάνιση του αεροπλάνου, δείχνει σαν πολιτικός εκβιασμός, ή και προβοκάτσια και συμπλέει με την βόρεια πορεία του αεροσκάφους που δόθηκε στην δημοσιότητα.
Αν είναι επίδειξη δύναμης τότε πάμε στην νότιο πορεία , πορεία αυτοκτονίας.

- Αυτοκτονικές-αυτοκτονική τάση πληρώματος.
Έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν αλλά η πρόσκρουση θα ενεργοποιούσε όλα τα συστήματα προσδιορισμού θέσεως.
Εκτός και αν το αεροσκάφος με την πρόσκρουση βυθίσθηκε αμέσως και σε περιοχή παντελώς τυφλή τόσο από γραμμές ναυσιπλοΐας όσο και εναέριου ελέγχου.
Η έρευνα στο σπίτι του πιλότου και στον προσομοιωτή πτήσεως έδωσε κάποια στοιχεία για τυχόν δοκιμές του πιλότου ;
ΆΓΝΩΣΤΟ μέχρι στιγμής.
                                                     - HACKING .
Σύμφωνα με οδηγία αμερικανικής υπηρεσίας , το συγκεκριμένο αεροσκάφος είναι ευάλωτο σε ηλεκτρονικές παραβιάσεις.Περισσότερα στο :
777
Πόση και ποια εμπλοκή μπορεί να έχουν οι 20 επιβάτες -τεχνικοί της εταιρείας, FREE SCALE SEMICONDUCTORS ;;
Για την εταιρεία αυτή περισσότερα εδώ:
Τσιπάκια

- Συμπερασματικά, αν βρισκόμαστε μπροστά σε τρομοκρατική-πολιτική ενέργεια, μάλλον ψάχνουν ένα τρόπο να το εμφανίσουν, εφόσον υπάρχουν παρασκηνιακές συνομιλίες και διαβουλεύσεις.
Εξ ου και η εμφάνιση της βόρειας πορείας του.
Αν είναι δυστύχημα στο οποίο όλα τα στραβά και ανάποδα της ζωής, της φύσης και της τεχνολογίας συνέπραξαν, τότε μιλάμε για το χείριστο αεροπορικό ατύχημα και την χείριστη αντιμετώπιση του!





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω...

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλ...

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. ...