Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επισκευή -Μετασκευή : Φήμη και Διαθεσιμότητα


φώτο από Αλαφούζος Φώτιος


Mην παρασέρνεστε από τις χαμηλές τιμές των εργολάβων!
Το αποτέλεσμα θα το βρείτε μπροστά σας!
Chief electrician of ANEK


Είναι γεγονός ότι η διαπάλη ανάμεσα στην διάθεση τονάζ και την διάθεση φορτίου είναι διαχρονική και αποτελεί τον μέγιστο πονοκέφαλο κάθε ναυτιλιακής επιχείρησης.

Η διαπάλη αυτή έχει τα χαρακτηριστικά μιας "Μη Γραμμικής Διαφορικής Εξίσωσης" χωρίς
συμμετρίες αγγίζοντας τα χαρακτηριστικά του "Χάους".

Το ζητούμενο είναι ο εντοπισμός και επαρκής ερμηνεία κάθε παράγοντα - μεταβλητής που
επηρεάζει την επί χάρτου σχεδιασμένη ναυτιλιακή δραστηριότητα και (θα) επιδρά/σει, στην υλοποίηση της.

Αναζητούνται επομένως οι "ελαστικές και πλαστικές αντοχές" του πλάνου για να μπορέσουμε είτε να αποφύγουμε είτε να μετριάσουμε τις επιπτώσεις απο τις επιδράσεις και επιθέσεις εξωγενών και εσωγενών ως προς το πλάνο παραγόντων.

Στην μελέτη των Υλικών υπάρχει ένας ενδιαφέρων τομέας ο οποίος ονομάζεται Μηχανική της Θραύσης

Για την μελέτη των υλικών ο κλάδος αυτός χρησιμοποιεί την τεχνική της Φρακτογραφίας η οποία βοηθά μέσω της ανάλυσης της δομής του υλικού να εντοπισθούν οι αιτίες που οδήγησαν σε αστοχία αυτού.

Κάτι αντίστοιχο καλείται να κάνει και η ναυτιλιακή επιχείρηση επι του πλάνου της για να μπορέσει αυτό να υλοποιηθεί χωρίς αστοχίες οι οποίες αστοχίες στην ναυτιλία μεταφράζονται σε οικονομικές απώλειες, απώλειες θέσης στον στίβο της μεταφοράς φορτίου.

Mία από τις παραμέτρους που παίζουν τον δικό τους ρόλο και επιδρούν καθοριστικά στην διαθεσιμότητα και την φήμη του δίπολου πλοίο - επιχείρηση

Bad reputation , good reputation, high reputation, great reputation

είναι οι σχετιζόμενες με την ηλεκτρομηχανολογική και του σκάφους κατάσταση του ναυπηγήματος.

Στην ναυτιλιακή βιομηχανία είναι αποδεκτό ότι το ναυπήγημα περιέχει "επικίνδυνα" σημεία και υλικά πολλά από τα οποία με την ολοκλήρωση της ναυπήγησης δεν είναι πλέον ορατά - προσβάσιμα.

Η κατάσταση αυτών γίνεται και μόνο αντιληπτή όταν υπάρξουν εργασίες επισκευών η μετασκευών και εκεί πλέον εμφανίζονται οι τυχόν τρωτότητες και αστοχίες εκτός και αν προηγηθεί ένα ατύχημα -δυστύχημα.

Ειδικά στις γενικές επισκευές και μετασκευές οι οποίες καλύπτουν εργασίες επί του συνόλου, σχεδόν, του ναυπηγήματος και προσεγγίζονται σημεία τα οποία είχαν παραμένει αποκλεισμένα από εποχής ναυπήγησης, οι ανακαλύψεις πολλές φορές είναι εντυπωσιακές και προκαλούν έκπληξη.

Είναι πολύ σημαντικό οι ναυτιλιακές εταιρείες να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην συνέπεια της συντήρησης και την ποιότητα των εργασιών κατά την διάρκεια επισκευών και μετασκευών, αφού οι εργασίες σε τέτοιες περιπτώσεις δεν εμπεριέχουν το στοιχείο της χρονικής, ειδικά της χωρικής άνεσης που συναντάμε στην φάση της αρχικής ναυπήγησης ενώ σε κάποιες περιπτώσεις τα υλικά επισκευών δεν ανταποκρίνονται στα αρχικά στάνταρντ.

Είναι ζωτικής σημασίας η χρήση των δυνατοτήτων που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία για την πλήρη χαρτογράφηση του πλοίου κατά την διάρκεια της ναυπήγησης και η σύγκριση εκείνων των δεδομένων σε ανύποπτο χρόνο με νέες μετρήσεις -καταγραφές οι οποίες  να αποκαλύψουν  στρεβλώσεις σε ανύποπτα σημεία. 

Γενικά η διαδικασία επισκευής - μετασκευής και το αποτέλεσμα αυτής αποτελεί πολλαπλασιαστή ισχύος για την διαθεσιμότητα και φήμη της εταιρείας και πρέπει να δίνεται υπέρμετρη σημασία και ενδιαφέρον για την ορθή εκτέλεση των εργασιών αφού μόνο σπάνιες δεν είναι οι περιπτώσεις πλοία εξερχόμενα της επισκευαστικής αυλής να επανέρχονται σε αυτήν για τα αυτά προβλήματα για τα οποία είχαν εισέλθει.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω την μετάφραση για τους αναγνώστες για  να ξεσκονίσουν επί τη ευκαιρί

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλανδι

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. Specifications GENERAL Unit name