Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τyrkish straits ,M/V NOUR M ...guns and ammo!

Η γνωστή ιστορία με την κράτηση του πλοίου M/V NOUR M, στον λιμενα της Ροδου, εχει δημιουργησει μια εκτεταμενη φιλολογικη και συνομωσιολογικη συζητηση.
Λογικο , αφου τα ΜΜΕ σε αυτες τις περιπτωσεις  τις πυροδοτουν, λογω της ξυλινης γλωσσας, που χρησιμοποιουν σε τετοια ζητηματα.
Αναμεσα στις φιλολογικοσυνομωσιολογικες επικεφαλιδες που εχουμε διαβασει -ακουσει, περιλαμβανονται και αυτες τις τουρκικης αναμιξης.
Ας την αναλυσουμε λοιπον οσο το δυνατον για να δουμε αν υπαρχει και πως θα μπορουσε να λειτουργησει.
Το πλοιο λοιπον εφυγε απο τον Ουκρανικο λιμενα του Μικολαεβ.
Ερωτημα πρωτο:
-Το πλοιο φορτωσε σε ιδιωτικη αποβαθρα  και ΑΝ ΝΑΙ ,ποιων συμφεροντων?
-Κατα την κινηση του προς Βοσπορο και την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ απο αυτον,καθε πλοιο ειναι υποχρεωμενο να καταθετει μια σειρα εγγραφων ασχετως αν μεταφερει ακινδυνο ή επικινδυνο φορτιο.
Ειναι η τυποποιημενη λιστα ΣΠ1.
-Απο τα μεχρι τωρα γνωστα στοιχεια φαινεται οτι το πλοιο κατεθεσε τα σχετικα δικαιολογητικα και γιαυτο του επετραπη και η διελευση απο τον Βοσπορο-Μαρμαρα-Δρδ/λια !
(πυρομαχικα -προορισμος Λιβυη ..κλπ).
-Λογικες ειναι και οι καθυστερησεις αφου τα πλοια που διερχονται τοσο τον Βοσπορο οσο και τα στενα των Δρδ/λων, ακολουθουν συγκεκριμενο πλανο διελευσης  ειτε αυτη ειναι κατα μόνας ειτε σε κονβου.
-Επισης τα πλοια εχουν το δικαιωμα της χρησης ή μη χρησης Πιλότου για την ασφαλη διέλευση απο τα στενα.
(σχετικοι διεθνεις και τουρκικοι κανονισμοι ασφαλους ναυσιπλοιας).
-Το ερωτημα/τα που μπαινουν εδω ειναι τα εξης:
Το πλοιο χρησιμοποιησε ή οχι πιλοτο ?
Αν ναι, χρησιμοποιησε ιδιωτη η κρατικο υπαλληλο ?
(στην τουρκια επιτρεπεται η χρηση ιδιωτων πιλοτων για την διευκολυνση ναυσιπλοιας στα στενα.
Αυτο βεβαια σε καμμια περιπτωση δεν αποτρεπει την διαφθορα.)
-Το πλοιο κινηθηκε κατα μόνας στην διαδρομη  Βοσπορος-Μαρμαρα-Δρδλια, ή μπηκε σε κονβου ?
-Ενημερωθηκαν και ποσο γρηγορα οι τουρκικες αρχες ασφαλειας για την φυση και τον προορισμο του πλοιου και ποσο γρηγορα διασταυρωσαν αυτα τα στοιχεια ?
(οι τουρκολιβυκες σχεσεις ειναι αριστες και μια τετοια διασταυρωση απαιτει ισως και ενα τυπικο τηλεφωνο του Ν/Ο.)
Αυτο το σημειο ειναι εξαιρετικα σημαντικο διοτι αν οι τουρκικες αρχες ειχαν διασταυρωσει εγκαιρα τα στοιχεια, τοτε γιατι το αφησαν να περασει ?
Η κρατηση του πλοιου σε τετοιες περιπτωσεις ειναι διεθνης επιταγη!
-Η ελληνικη πλευρα θα ζητησει εξηγησεις απο την αντιστοιχη τουρκικη για τις δικες της ενεργειες?
-Θα αξιοποιησει η ελληνικη πλευρα αυτην την τουρκικη αστοχια ή  σκοπιμοτητα, σε ζητηματα της διαχειρισεως του Αιγαιου που κατα καιρους επικαλειται η τουρκικη πλευρα ?
Το πλεον σημαντικο ερωτημα με ολες τις παραφυαδες αυτου ειναι το παρακατω:
Αν η διασταυρωση εγινε μετα την διελευση απο τα στενα των Δρδ/λιων,ή αφεθηκε να εννοηθει κατι τετοιο, οποτε αφησαν απλα την καυτη πατατα στα χερια των ελληνικων αρχων, πετυχαινοντας ενα τριπλο στοχο.
Πρωτον να τρωσουν τις ελληνοουκρανικες σχεσεις. 
(η ουκρανικη διπλωματικη αρχη κινητοποιηθηκε αμεσα απο την αρχη του περιστατικου και εκανε σχετικες παραστασεις στις ελληνικες αρχες)
Δευτερο να πληξουν τις ΕλληνοΣυριακες .
(ενα φορτιο με πυρομαχικα για τους Συριους ανταρτες δεν εχει αναγκη κανενα Αιγαιο και κανενα λαθρεμπορικο αφου το ΚΑΤΑΡ, για παραδειγμα,εστελνε αεροπορικως φορτια οπλων και πυρομαχικων στην Συρια μεσω Τουρκιας και χωρις καμμια καλυψη.
Το προβλημα ειναι ο Ασαντ και η αναχορηγια των δυναμεων του με πυρομαχικα.
Αλλα ακομη και αυτος ο εχθρικος προς τον Ασαντ, Ερντογαν, θα μπορουσε να πει.......λυπαμαι αλλα δεν μπορουσα να κανω κατι καλυτερο!!!!!!!!!!!! ειδες οι Ελληνες!!!!!)
Τριτο να προκαλεσουν την οργη της ανταρτων της συριακης αντιπολιτευσης .
(αν το φορτιο πηγαινε στους ανταρτες, τοτε ειναι απολυτως φυσικο να προκαλεσει οργη και εκδικητικοτητα αναμεσα στους ισλαμιστες ανταρτες της Συριας και τους εν Ελλαδι συμπαθουντες αυτους.Μην ξεχναμε και την Ελληνοχριστιανικη κοινοτητα Συριας.)
Με ενα σμπαρο ..3 τρυγονια.
Το συμπερασμα ειναι οτι μεσα σε ενα μικρο χρονικο διαστημα η Ελλαδα υπεστη μια τριπλη ηττα ...υπηρετωντας το αμφιλεγομενο διεθνες δικαιο και τα φωτα ειναι στραμενα και ..Εναντιων της, αντι να ειναι κατα της Τουρκιας απο την οποια περασε το φορτιο και μαλιστα απο τους καλυτερα μαζι με  τον Παναμα δειθνως ελεγχομενους θαλασσιους διαυλους!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω...

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλ...

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. ...