Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η επιλογη του μαχαιριου.

Η επιλογη ενος μαχαιριου ειδικα για στρατιωτικη χρηση υπακουει  σε  κανονες τους οποιους ωφειλει ο ενδιαφερομενος να ακολουθησει.
Οι κανονες σχετιζονται κυριως με την μορφη και το μεγεθος της λαβης καθως και την διαμορφωση της λεπιδος, ενω δευτερευουσα σημασια εχει το μηκος της λεπιδος.
Ξεκινωντας απο την λαβη του μαχαιριου , το πρωτο πραγμα που ωφειλουμε να εξετασουμε ειναι εαν η λαβη του μαχαιριου αγκαλιαζει την λαμα οπως φαινεται και στην φωτογραφια.
Αυτο προσδιδει  στιβαροτητα στο μαχαιρι μας.
Σε αντιθετη περιπτωση το απορριπτουμε, ασχετως της αισθητικης και μορφης που μπορει να εμφανιζει.
Ενα δευτερο σημειο  ειναι το μηκος της λαβης και κατα ποσο η παλαμη μας αγκαλιαζει αυτη με ευχερεια, αφηνωντας ενα μικρο τμημα της, στο πισω μερος αυτης, εκθετο.
Αυτο το ελευθερο τμημα της λαβης μπορει να χρησιμοποιηθει για ακινητοποιηση ή μη φονικη εξουδετερωση  ενος αντιπαλου .
Το εμπροσθιο τμημα της λαβης πρεπει να εχει μια κοντρα, οπως φαινεται και στο σχημα και ο λογος ειναι να συγκρατειται η παλαμη στα ορια της λαβης αποφευγοντας αυτοτραυματισμους απο τυχον γλιστρημα προς την λαμα.
Οσο αφορα την λαμα αυτη ωφειλει να εχει τα δοντια οπως φαινονται και στην φωτογραφια και ο λογος ειναι οτι σε περιπτωση που ο αντιπαλος φορα χονδρο ρουχισμο , αυτη απο μονης της η κοψη της λαμας δεν εχει την ευχερεια να σκισει αυτον τον ρουχισμο.
Τα δοντια ουσιαστικα ανοιγουν ενα διαδρομο διαμεσου του οποιου η κοψη της λαμας ολοκληρωνει το εργο της.
 Κλασικο το  πειραμα με την πλαστικη φιαλη νερου.
Οπως ειπαμε και παραπανω το μηκος της λαμας δεν εχει ιδιαιτερη σημασια ,αντιθετως ειναι  ζωτικης σημασιας, ο τροπος με το οποιον κατευθυνομαι την λαμα προς το σωμα του αντιπαλου.
Η χρηση του μαχαιριου ειναι μια εξαιρετικα επιπονη εκπαιδευση , απαιτει καλο συντονισμο και ισορροπια .
Ο χρονος για μια ικανοποιητικη χρηση μαχαιριου για στρατιωτικους σκοπους μπορει να απαιτει και χρονικο διαστημα μερικων μηνων αφου το σωμα και το χερι ειναι υποχρεωμενα να μαθουν να λειτουργουν σε μη συμβατικες για την ανθρωπινη κινησιολογια κατευθυνσεις.
Δυστυχως η εκπαιδευση σε αυτο το ιδιαιτερο αντικειμενο εχει παραμεληθει ισως και απαξιωθει πληρως,  ισως  στο συνολο των στρατιωτικων οργανισμων .
Το μαχαιρι ειναι το παλαιοτερο των οπλων αφου με αυτο η ανθρωποτητα συντηρηθηκε-πολεμησε και δημιουργησε σε πολλες περιπτωσεις.
Μια ειδικη περιπτωση μαχαιριου ειναι το... k.E.F ....απο τα αρχικα των λεξεων.... killing-Eating-Fishing.....για το οποιο θα μιλησουμε προσεχως .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλανδι

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω την μετάφραση για τους αναγνώστες για  να ξεσκονίσουν επί τη ευκαιρί

στρατηγός Οικονομάκος Μιχαήλ +

Η ελληνική ιστορία βρίθει μυστικών και κεκαλυμμένων πτυχών. Μια από τις ελάχιστα γνωστές στο ευρύ κοινό είναι η ιστορία του αειμνήστου στρατηγού Οικονομάκου Μιχαήλ. Η πολεμική του συμμετοχή - δράση όπως και η επιτελική και διδακτική μεγάλη. Από την βόρειο Αφρική , τον ελληνικό εμφύλιο,την Κορέα,επιτελάρχης σε γερμανική τεθωρακισμένη μεραρχία στα πλαίσια του ΝΑΤΟ, Κύπρο , 20η τεθωρακισμένη, σχολή πολέμου...... Ο αείμνηστος ήταν εκείνος ο οποίος εισηγήθηκε και ανέμενε με αναμμένες τις μηχανές των αρμάτων την κατάληψη του τουρκικού προγεφυρώματος στο Κάραγατς. Ο σκοπός αυτού του μικρού αφιερώματος είναι διτός¨ Αφενός η περιγραφή του σκηνικού για το Κάραγατς και αφετέρου η περιγραφή από το βιβλίο του στρατηγού, ένα από τα πολλά που έγραψε,ενός περιστατικού στον τομέα της βορείου Αφρικής από την γερμανική οπτική και ενδιαφέρον. Καραγατς. Η τουρκική απόβαση στην μεγαλόνησο καλά κρατεί. Ο Οικονομάκος διοικεί την 21 πρώτη τεθωρακισμένη ταξιαρχία, την οποία προωθεί στην