Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

VIKING SUN

η αντιπρόεδρος της Εμπορικής Τραπέζης Κίνας , ως "νονά¨του Viking Sun, 2017


Το τελευταίο ατύχημα με το κρουαζιερόπλοιο VIKING SUN , IMO 9725433 το οποίο διαδραματίσθηκε στην Νορβηγία πριν μερικές ημέρες επανέφερε στο προσκήνιο το φλέγων ζήτημα της “λίπανσης και των λιπαντικών” των ναυτικών μηχανών.

Η επιτροπή διερεύνησης ναυτικών ατυχημάτων της Νορβηγίας εξέδωσε μια προκαταρκτική γνωμάτευση η οποία αναφέρει ότι ... λόγω αδυναμίας λίπανσης των μηχανών αυτές τέθηκαν εκτός λειτουργίας και μοιραίως το υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο έμεινε ακυβέρνητο -έρμαιο, των κακών καιρικών συνθηκών οι οποίες επικρατούσαν στην περιοχή.

Γεγονός είναι ότι σε άσχημες καιρικές συνθήκες με αυξημένους βαθμούς και ρυθμούς μετατόπισης της αρχικής ισορροπίας του πλοίου, η λίπανση των μηχανών καθίσταται προβληματική όταν η ποσότητα των λιπαντικών δεν αντιπροσωπεύει συγκεκριμένες τιμές.

Από το 2018 υπάρχει συγκεκριμένη οδηγία η οποία αναφέρεται στην καλή επιστασία σε σχέση με την ποιότητα και ποσότητα λιπαντικών τα οποία χρησιμοποιούνται ήδη ή πρόκειται να γίνει προμήθεια τους.

Ας μην ξεχνάμε ότι αστοχίες -ζημιές σε καταστροφικό βαθμό εξαιτίας των λιπαντικών κατατάσσονται ως νούμερο 3 στην λίστα με τις αιτίες μηχανικών αστοχιών - ζημιών δημιουργώντας ένα κόστος της τάξεως των $67.000.000 σε παγκόσμια κλίμακα όπως έχει καταγραφεί για την περίοδο μεταξύ 2010 -2016.

Σε κάθε περίπτωση η διερεύνηση συνεχίζεται και ευελπιστούμε το πόρισμα να προκαλέσει ανάλογες διορθωτικές παρεμβάσεις από όλους τους εμπλεκόμενους και ενδιαφερόμενους.


Σε τέτοιες περιπτώσεις οι υλικές ζημιές έπονται αυτής που θίγει την καλή φήμη της εταιρείας και πρός την κατεύθυνση αυτή απαιτείται οι εταιρείες να είναι πλέον σχολαστικές στην χρήση και προμήθεια λιπαντικών καθώς και στην επιλογή και εποπτεία των συνεργείων τα οποία αναλαμβάνουν την συντήρηση και επισκευή του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού του πλοίου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω...

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλ...

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. ...