Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο νόμος του ΜΕΡΦΥ για την αεροπλοία!




Το δανεισθήκαμε απο την εργασία του κυρίου Στέφανου Άτσαλου και με αρχικό τίτλο :
                     Σοφά λόγια του αεροπορικού επαγγέλματος

Εάν μάθατε να πετάτε το αεροπλάνο Υπολοχαγός μην ξεχάσετε να το πετάτε σαν Ταγματάρχης. Τότε θα ζήσετε μια ευτυχισμένη ζωή.  

Κάθε απογείωση είναι προαιρετική, κάθε προσγείωση είναι υποχρεωτική. 
 Εάν σπρώχνεις το χειριστήριο μπροστά τα σπίτια φαίνονται μεγαλύτερα.
Εάν τραβάς πίσω το χειριστήριο φαίνονται μικρότερα. Αυτό είναι….. αν συνεχίσεις να τραβάς πίσω το χειριστήριο θα φαίνονται πάλι μεγάλα. Το πέταγμα δεν είναι επικίνδυνο, η συντριβή είναι. 

Η μόνη στιγμή που διαπιστώνεται ότι έχετε πολλά καύσιμα είναι όταν πιάσετε φωτιά. 

Μια καλή προσγείωση είναι αυτή που μπορείτε να φύγετε βαδίζοντας από το αεροπλάνο.

 Μια υπέροχη προσγείωση είναι αυτή που μπορούν να χρησιμοποιήσουν πάλι το αεροπλάνο. 

Η πιθανότητα επιβίωσης στην προσγείωση είναι αντιστρόφως ανάλογη με την γωνία καθόδου. Μεγάλη γωνία καθόδου, μικρή πιθανότητα επιβίωσης και αντίστροφα.  

Είναι πάντοτε καλύτερο να είσαι στο έδαφος ευχόμενος να είσαι εκεί επάνω παρά εκεί επάνω ευχόμενος να είσαι στο έδαφος.  

Η έλικα είναι ένας μεγάλος ανεμιστήρας για να δροσίζεται ο χειριστής. Όταν σταματήσει μπορείτε πραγματικά να προσέξετε τον χειριστή να ιδρώνει.

 Σε περίπτωση αμφιβολίας διατηρείστε το ύψος σας, κανείς ποτέ δεν συγκρούστηκε με τον ουρανό.
 
Μάθε από τα λάθη των άλλων. Δεν θα ζήσεις αρκετά για να κάνεις όλα τα λάθη μόνος σου. 

 Μην αφήνετε ποτέ το αεροσκάφος να σας πάει κάπου αν ο εγκέφαλος σου δεν ήταν σε αυτό το σημείο 5 λεπτά ενωρίτερα.  

Μείνε έξω από τα σύννεφα. Μπορεί ένα άλλο αεροπλάνο να έρχεται με αντίθετη κατεύθυνση. Αξιόπιστες δε πηγές αναφέρουν ότι τα βουνά κρύβονται μέσα στα σύννεφα.  

Προσπάθησε πάντοτε να κρατάς ίδιο αριθμό προσγειώσεων με τον αριθμό απογειώσεων. 

 Υπάρχουν τρεις τρόποι για να κάνεις ομαλές προσγειώσεις. Δυστυχώς κανείς δεν ξέρει ποιοι είναι αυτοί. 

Ξεκινάτε την καριέρα σας με μια σακούλα γεμάτη τύχη και μια σακούλα άδεια από εμπειρίες. Η τέχνη είναι να γεμίσετε την σακούλα με τις εμπειρίες πριν αδειάσει η σακούλα με την τύχη.  

Εάν το μόνο που βλέπετε έξω από το παράθυρο είναι το έδαφος να γυρνά συνεχώς και το μόνο που ακούς από τον θάλαμο των επιβατών είναι μια αναταραχή τα πράγματα δεν είναι όπως θα έπρεπε. 
 
Στην μάχη που συνεχίζεται μεταξύ των αντικειμένων που είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο και κινούνται με εκατοντάδες μίλια την ώρα και του εδάφους που κινείτε με μηδενική ταχύτητα, σημαίνει ότι το έδαφος δεν έχασε ακόμη. 

 Η καλή κρίση έρχεται από την εμπειρία. Δυστυχώς, η εμπειρία έρχεται από κακή κρίση.

  Συνέχισε να κοιτάς γύρω σου, υπάρχει πάντοτε κάτι που δεν το είδες. Θυμηθείτε ότι η βαρύτητα δεν είναι απλά μια καλή ιδέα. Είναι νόμος, και δεν υπόκειται σε ανάκληση. 

 Δείξε μου έναν χειριστή που να φοβάται το αεροπλάνο και θα σου δείξω έναν νεκρό χειριστη
     
Ο ιδανικός χειριστής είναι ένα μίγμα από πειθαρχία και επιθετικότητα.

Το ιατρικό επάγγελμα είναι ο φυσικός εχθρός της αεροπορίας.

Επίσης , παρά την ένταση των συναισθημάτων τους ότι η ημέρα του χειριστή τελειώνει, δεν ξέρω κανένα από αυτούς που έχει προσφερθεί εθελοντικά να πετάξει σε ένα αεροπλάνο χωρίς χειριστή. 

Πριν από κάθε πτήση βεβαιωθείτε ότι η ουροδόχος κύστης είναι άδεια και οι δεξαμενές καυσίμου γεμάτες.  

Αυτός που απαιτεί από το αεροπλάνο να τα δώσει όλα είναι χειριστής. Αυτός που απαιτεί λίγο περισσότερο από αυτό είναι ανόητος.  

Υπάρχουν ορισμένοι ήχοι των αεροσκαφών που μπορούν να ακούγονται μόνο την νύχτα.  

Το πέταγμα είναι ένας υπέροχος τρόπος ζωής για αυτούς που θέλουν να αισθανθούν όπως τα αγόρια, αλλά όχι για αυτούς που ακόμη είναι. 

 Το πέταγμα είναι ένας σκληρός τρόπος για να κερδηθεί μια εύκολη διαβίωση.
 
 Ξεχάστε όλα αυτά που λέγονται για άνωση, βαρύτητα, ώση και οπισθέλκουσα. Το αεροπλάνο πετά λόγο χρημάτων. 

 Εάν τα μαύρα κουτιά επιζούν σε όλες τις συντριβές για τι δεν κατασκευάζουν αεροσκάφη από τα ίδια υλικά ?   

Το πλήρες κείμενο εδώ:

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κελεύω δεν σημαίνει μόνο .....προστάζω-διατάζω

Αν ανατρέξουμε στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, στο λήμμα Κελευστής, θα διαβάσουμε το παρακάτω: Η λέξη «κελευστής» προέρχεται από το ρήμα κελεύω (προστάζω) . Αν στον ίδιο δικτυακό τόπο, ανατρέξουμε στο λήμμα Κελεύω, θα διαβάσουμε: 1.   Παροτρύνω-παρακινώ      2.   Διατάζω –παραγγέλλω     3.   Ζητώ-αξιώνω     4.   Παρακαλώ-ικετεύω Επιχειρώντας μια βαθύτερη προσέγγιση του όρου κελεύω και του αντίστοιχου βαθμού στο πολεμικό ναυτικό, Κελευστής, ανατρέχουμε, που αλλού;  στην αρχαία ελληνική γραμματεία και φυσικά στον Ξενοφώντα. Η Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου, συγγραφεύς και ερευνήτρια ναυτικής ιστορίας, στο βιβλίο της , ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ  και  στο σχετικό λήμμα για τον Κελευστή, αναφέρει επικαλούμενη ως πηγή, το έργο του Ξενοφώντα (ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ 21,3) Οι μεν των κελευστών δύναται τοιαύτα λέγειν και ποιείν,ώστε ακονάν τας ψυχάς των ανθρώπων επί το εθελοντάς πονείν!!! Αφήνω την μετάφραση για τους αναγνώστες για  να ξεσκονίσουν επί τη ευκαιρί

Τεχνητος πνιγμος

Ο τεχνητος πνιγμος ειναι μια παλαιοτάτη τεχνικη ανακρισης-βασανισμου. Ο ανακρινομενος τοποθετειται με κλιση πανω σε μια στερεη επιφανεια , δενεται σφιχτα και εν συνεχεια τοποθετειται στο προσωπο του μια πετσετα . Η συνεχης ριψη νερου δημιουργει το φαινομενο που διακρινεται στην κατω δεξια μικρη φωτο . Αυτη η κατακλυση με νερο των κοιλοτητων του κεφαλιου που συνδεονται αμεσα με την διαδικασια της αναπνοης , προκαλει ασφυκτικο φαινομενο και οχι μονο (ταχυκαρδιες), τα οποια εχουν και ψυχολογικες προεκτασεις εφοσον το θυμα υποβληθει σε συνεχη διαδικασια τεχνητου πνιγμου. Μελετες εχουν δειξη οτι και μετα 10 χρονια απο την υποβολη στην διαδικασια του τεχνητου πνιγμου τα θυματα εμφανιζουν πλεον των ψυχολογικων επιπτωσεων  πονους στο κεφαλι και πνευμονικες -αναπνευστικες διαταραχες. Ο τεχνητος πνιγμος αποτελει κομματι της εκπαιδευσης των αμερικανικων ειδικων δυναμεων, ενω σαν τεχνικη βασανισμου και ανακρισης εχει χρησιμοποιηθει απο τους Γαλλους στην Αλγερια, τους Αγγλους στην β.Ιρλανδι

Ocean rig CRETE and AMORGOS

  The Ocean Rig Crete and Ocean Rig Amorgos will be the most advanced of Ocean Rig UDW's ultradeepwater drillships when delivered in 2018 and 2019.      Νέα μέλη στον στόλο της Ελληνικής                   εταιρείας                                           Ocean Rig Crete 7 th  Generation New integrated Design Deep Water Drillship. Ocean Rig TBN #1 is a new build and will be completed in Q1 2018. The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea. The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths up to 3650 meters (12000 feet). The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3. Specifications GENERAL Unit name